جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
وحدتِ امت ریلی

حوزه/ به مناسبت عید میلاد النبی(ص)، راهپیمایی باشکوه «امت واحده» از حوزه علمیه جامعه عروة الوثقی تا جاده والتون فیروزپور برگزار شد. هزاران نفر در این راهپیمایی شرکت کردند و عشق و ارادت خود را به رسول‌الله (ص) ابراز کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرنگاری «حوزه»؛ رئیس تحریک بیداری امت مصطفی(ص) حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی خطاب در این راهپیمایی با اشاره به جایگاه علما در هدایت و راهنمایی جامعه به وحدت و همیاری مردم مسلمان غزه گفت: سیاستمداران برای به دست آوردن قدرت و ثروت، امت را فریب می دهند. ثروت برخی از حاکمان عرب برای نابودی فلسطین توسط اسرائیل و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد.

راهپیمایی «امت واحده» از طرف جامعه عروة الوثقی در شهر لاهور پاکستان برگزار شد

وی در ادامه گفت: احترامی که نصیب علما شده است، مدیون رسول الله (ص) هستند .

وی با اشاره به اینکه قرآن دستور صریح برای کمک به مظلومان دارد، افزود: امروز امت برای اظهار عملی مسلمان بودن باید برای حمایت از غزه، حفاظت از فلسطین و آزادی بیت المقدس تلاش کنند، تنها با دادن شعارهای سنتی یا برگزاری جلسات میلاد که در آن هیچ اشاره ای به محکومیت اسرائیل و آمریکا نشده باشد کافی نیست.

راهپیمایی «امت واحده» از طرف جامعه عروة الوثقی در شهر لاهور پاکستان برگزار شد

حجت الاسلام سید جواد نقوی گفت: مجالسی که در آن صدایی در حمایت از مظلوم بلند نمی شود، نمی تواند مایه خوشحالی رسول الله (ص) باشد، بلکه برای شادی آمریکا، اسرائیل و اروپا خواهد بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی برای ابراز همبستگی با برادران فلسطینی،پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

قابل ذکر است که هر ساله، دوازدهم ربیع الاول راهپیمایی باشکوهی از طرف حوزه علمیه عروة الوثقی تحت عنوان «امت واحده» برگزار می شود.

راهپیمایی «امت واحده» از طرف جامعه عروة الوثقی در شهر لاهور پاکستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha