چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
1

حوزه/مدیر صندوق ملی زکات زیمبابوه تاکید کرد که مسلمانان باید وحدت خود را تقویت کنند و اجازه ندهند که دشمن در میان آنها تفرقه ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شیخ هنری بالاکازی، مدیر صندوق ملی زکات زیمبابوه در سیزدهمین وبینار سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که امروز (چهارشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، هفته وحدت را هفته‌ای بسار مهم برای امت اسلامی دانست.

وی گفت: «پیام من به همه این است که ما مسلمانان زیمبابوه از مذاهب و مکاتب فکری مختلف هستیم و تاکید می‌کنیم که مسلمانان به خاطر اسلام باید گرد هم آیند.»

مدیر صندوق ملی زکات زیمبابوه افزود: «چیزهایی که ما را به هم پیوند می‌دهد، قرآن، قبله و پیامبر (ص) است که با این موارد می‌توانیم با هم متحد باشیم و اجازه ندهیم دشمن میان ما تفرقه ایجاد کند.»

بالاکازی ادامه داد که مسلمانان حتی می‌توانند با غیرمسلمانان متحد شوند و این اتحاد را تقویت کنند و نباید بر روی مواردی که باعث تفرقه می‌شود، تمرکز کنند.

وی با تاکید بر نسل کشی مداوم در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، گفت که برادران و خواهران ما در استعمار صهیونیستی و آپارتاید رنج می‌کشند.

مدیر صندوق ملی زکات زیمبابوه در پایان با اشاره به آیه «مَتَی نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ»، خاطرنشان کرد که پیروزی فلسطینیان به یاری خداوند نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha