چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
آمینه بن یحیی

حوزه/ فعال فرهنگی مالزیایی معتقد است وقایع مردم غزه نشان داد دشمنان ما چه کسانی هستند و مسلمانان چقدر از یکدیگر دورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، " آمینه بن یحیی" فعال فرهنگی مالزیایی در وبینار دوازدهم سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ایام هفته وحدت در تهران برگزار شد، با بیان اینکه مردم فلسطین بیش از ده ماه است که با نسل کشی، حمله به بیمارستان‌ها و عبادتگاه‌ها، بدون برق، آب و سوخت و اخراج از غزه توسط اسرائیل غاصب روبه رو هستند، گفت: درعین حال غیرنظامیان گروگان گرفته می‌شوند. ده ماه شکنجه غیرانسانی فلسطینیان در سکوت جامعه جهانی سپری شده و آنان فقط درحال تماشا هستند.

وی ادامه داد: برخی از مسلمانان در سراسر جهان ساکت بوده و اهمیتی نمی دهند و برخی دیگر به عنوان شریک جرم و حامی صهیونیست غاصب برای نسل کشی وحشیانه آنان هستند.

این فعال فرهنگی با طرح این سوال که چرا مسلمانان از دفاع از برادران مسلمان خود می ترسند، در حالی که صهیونیست ها در اقلیت هستند، افزود: چرا باید از دشمنی که بنا به سخنان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر کشورهای اسلامی فروش نفت خود را به استکبار جهانی متوقف کنند، در عرض چند روز اسرائیل، آمریکا و متحدان آنها سقوط کرده و درمانده می شوند، ترسید؟

آمینه یحیی خاطر نشان کرد: ما که در زیر پرچم لا اله الا الله، محمد رسول الله ادعای مسلمانی می کنیم، 75 سال شده است که اجازه دادیم فلسطین زیر سلطه استعمار باشد. در این بین تعداد کمی از مسلمانان مانند ایران، عراق، لبنان، یمن و سوریه که آگاهانه و سرشار از روح دفاع از مظلوم هستند هرگز خسته نشده و به فلسطین کمک می کنند که این همان اسلام محمدی است که اسرائیل از آن می ترسد.

وی با بیان این واقعیت که اسرائیل و آمریکا می خواهند اسلام نابود شود، خاطر نشان کرد: وقایع این یازده ماه باعث شد که به وضوح ببینیم دشمنان ما چه کسانی هستند .

این فعال فرهنگی پنج مورد مهم را برای دفاع از یک جامعه لازم دانست و گفت: خانواده، آموزش، وحدت، اقتصاد و دین ارکانی هستند که استکبار جهانی با نابود کردن آنها سعی دارد به جامعه اسلامی ضربه بزند. مردم مسلمان فلسطین از مادیات و همه جنبه های زندگیشان، خانواده، اقتصاد، آموزش و پرورش و آرامش گذشته اند چون به دین و قرآن پایبندند و این چیزی است که باید همه مسلمانان بیاموزند.

آمینه یحیی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که مسلمانان بیدار شده و بفهمند دشمن شان کیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha