جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مهم‌ترین انگیزه شهدا عشق به اهل بیت (ع) بود

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اردستان، عشق به اهل بیت(ع) را مهم‌ترین انگیزه شهدا برای حضور در جبهه‌ها دانست و گفت: محبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در جنگ با گروهک تروریستی داعش نیز جوانان را برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به آن سوی مرزها می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، حجت‌الاسلام محمد صفری در آئین شبی با شهدا، یادبود مادر آسمانی شهیدان رضا و قاسم زائری امیرانی در گلزار شهدای روستای امیران اردستان، اظهار کرد: آرامش و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون مطهر شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و فداکاری و جانفشانی‌های رزمندگان غیور اسلام است.

وی با اشاره به روایتی از نبی اکرم اسلام(ص)، تاکید کرد: پدران و مادران باید فرزندان را با سه خصلت محبت و دوستی به پیامبر اسلام، اهل بیت(ع) و قرآن کریم تربیت و بزرگ کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اردستان گفت: مادران شهدا به عشق اهل بیت(ع)، زیارت در گوش فرزندان خود نجوا می‌کردند و این مهم موجب می‌شد، فرزندان از کوچکی با محبت چهارده معصوم(ع) آشنا شوند.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت، تاکید کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا مسلمانان بر اصل مهم اتحاد، انسجام و وحدت تمرکز کرده و آن را همواره سر لوحه کار خود قرار دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اردستان با بیان اینکه دشمن سال‌هاست می‌کوشد بین مسلمانان تفرقه‌ ایجاد کند، تصریح کرد: حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت و مهربانی و بسیاری از عالمان و بزرگان دینی از جمله بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از منادیان وحدت و اتحاد در بین مسلمانان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha