جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ نشست شورای روابط عمومی مراکز حوزوی

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی از برگزاری دور جدید جلسات شورای روابط عمومی‌های نهادها و مراکز حوزوی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن طیب حسینی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درباره برگزاری نشست مجمع روابط عمومی‌های نهادهای حوزوی که روز گذشته به میزبانی مرکز مدیریت حوزه برگزار شد گفت: شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در سابقه طولانی خود شاهد همکاری‌های ممتد بین نهادی و بین مراکز حوزوی است.

ببینید:

تصاویر نشست شورای روابط عمومی‌های مراکز حوزوی

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: روز گذشته نیز دور جدید جلسات این شورا را آغاز کردیم که با مشارکت اعضای محترم و مدیران روابط عمومی مراکز و نهادهای حوزوی شکل گرفت و دستور جلسه پیگیری شد.

وی با اشاره به دستور جلسه، توضیح داد: دستور جلسه این هفته شورا، بررسی برنامه هفتم توسعه کشور بود که با دیدگاه حوزوی آن را پیگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی افزود: همکاران ما به خوبی در مراکز حوزوی برش حوزوی این برنامه را دنبال کرده بودند که آن را مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم ادامه بررسی‌های آن را نیز در هفته‌های آینده شاهد باشیم.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به بررسی برنامه‌های آینده نهادهای حوزوی در این جلسات، گفت: برنامه‌های خوبی را دوستان ارائه کردند و کل مواردی که بیان شد به صورت مصوبات به بقیه دوستان و همکاران ارجمند ابلاغ شد تا در دستور کارشان قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha