جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ساوه

حوزه / کرمی گفت: شاخص اصلی اتحاد مسلمانان فلسطین است که باید با جدیت هرچه بیشتر برای این اتحاد تلاش کرد.

خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(س) ساوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، با تأکید بر اینکه تحقق هدف والایِ ایجاد تمدن نوین اسلامی بدون اتحاد شیعه و سنی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: امروز شاخص اصلی اتحاد مسلمانان فلسطین است.

کرمی افزود: وحدت امت اسلامی لازمه‌اش توقف جنایات رژیم صهیونیستی است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دو وظیفه مهم امت اسلامی، تبیین و ترویج جامعه اسلامی در همه شئون زندگی بشر و تقویت اتحاد مسلمانان و وحدت اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه تحقق هدف والایِ ایجاد تمدن نوین اسلامی بدون اتحاد شیعه و سنی امکان پذیر نیست، یادآور شد: شاخص اصلی اتحاد مسلمانان فلسطین است که باید با جدیت هرچه بیشتر برای این اتحاد تلاش کرد، زمانی که وحدت مسلمانان به دست آمد مسئله فلسطین نیز قطعاً حل خواهد شد.

مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(س) ادامه داد: یکی از حلقه‌های مفقوده‌ای که اکنون مشاهده می‌کنیم، بحث روایتگری است که بانوان ایرانی با روایتگری و رسانه، مظلومیت ملت ایران را در طول هشت سال دفاع مقدس را باید به رخ جهانیان بکشانند.

کرمی به نقش زنان غزه در تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زنان غزه توانستند الگوی مناسبی برای مقاومت با تربیت فرزند، حفظ آرمان‌های فلسطین و مشارکت در عملیات خلق کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت بانوان طلبه این است که با روایتگری و جهاد تبیین، مظلومیت مسلمانان غزه و ظلم و فجایع علیه آنها را به تصویر بکشند و در راستای پیروزی آنها قدم بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha