شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
امام جمعه موقت پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام بابایی با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس واقعاً مقدس است، روشنگری بسیار اهمیت دارد و باید تلاش کنیم نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام قربان بابایی امام‌جمعه موقت پلدشت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به ولادت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: پیامبر(ص) منادی وحدت در میان امت اسلامی بودند و همواره نسبت به وحدت میان مسلمانان تأکید داشتند، زیرا در پرتو وحدت است که برکات بسیاری به مسلمانان داده می‌شود.

وی افزود: شیعه و سنی با حفظ وحدت و تقویت زیرساخت‌ها نباید اجازه اختلاف را به خائنان اسلام بدهند و دشمنان همواره برای ضربه‌زدن به اسلام بر تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف پافشاری می‌کنند، هجوم همه‌جانبه و سنگین استکبار و دشمنان اسلام و مسلمانان ضرورت وحدت اسلامی را بیش‌ از پیش نمایان کرده و اتحاد دنیای اسلام اعم از شیعه و سنی برای دشمنان ضرری بزرگ محسوب می‌شود.

امام‌جمعه موقت پلدشت، با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: هفته دفاع مقدس باید همگانی شود و همه ادارات و نهادها وظیفه دارند در ایجاد فضاسازی و تبلیغ این ایام همکاری کنند.

وی با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز کرد: هفته دفاع مقدس واقعاً مقدس است، روشنگری بسیار اهمیت دارد و باید خیلی تلاش کنیم نسل جوان تا با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود که محور و هدف اصلی تمامی این برنامه‌ها آشنایی نسل کودک و نوجوان و جوانان با دوران دفاع مقدس و مقاومت است.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه دفاع مقدس شناسه هویت ملی و انقلابی ملت ایران است، بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا نکات عزت‌آفرین دوران دفاع مقدس را مرور کنیم چرا که اهتمام به این نکات موجب ذلت دشمنان انقلاب اسلامی در سطح جهان خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha