جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
معاونت علمی

حوزه/:مسئول امور انتشارات دفتر آیت‌الله مدرسی در مشهد، تنوع کتب درسی و علمی را، در نمایشگاه کتاب حوزه برای طلاب مناسب دانست و گفت: وقتی ناشران متنوعی در نمایشگاه حضور داشته باشند، قطعا محصولات گوناگونی ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا پناهی در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، سطح نمایشگاه کتاب حوزه را خوب عنوان کرد و گفت: انتشارات حوزه علمیه خراسان محصولات خوبی ارائه کرده و به همت دوستان، نمایشگاه فاخر و ارزشمندی دایر شده است.

وی تنوع کتاب‌ها را، در نمایشگاه کتاب حوزه برای طلاب مناسب خواند و گفت: وقتی ناشران متنوعی حضور داشته باشند، محصولات متنوع ارائه می‌شود و در بازدید از نمایشگاه شاهد تنوع کتاب از خردسال تا بزرگسال بودم.

حجت‌الاسلام پناهی گفت: در نمایشگاه کتاب‌های آموزشی، علمی و انگیزشی خوبی برای سطوح مختلف طلاب عرضه می‌شود و این مهم کمک کرده تا مخاطبان استفاده بهتری از نمایشگاه ببرند.

مسئول امور انتشارات دفتر آیت‌الله مدرسی در مشهد در پاسخ به این پرسش که بُن‌های تخفیف چه اندازه برای استفاده بهتر طلاب از نمایشگاه مفید است، افزود: برای پژوهشگران تخفیف خوبی قائل شدند، قطعا این مهم از زوایای مختلف قابل اهمیت و بحث است.

وی ابراز کرد: طلاب مشکلات مالی دارند و ارائه این تخفیفات کمک می‌کند تا بتوانند کتاب‌های درسی خود را، تهیه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha