جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نهمین نمایشگاه کتاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه چناران با تأکید بر اینکه نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته منظم‌تر و با چینش بهتری برگزار شد، گفت: ارائه تسهیلات کمک‌کننده و مشوق حضور طلاب در نمایشگاه کتاب است.

خانم سمیه صمدی، مدیر مدرسه علمیه خواهران چناران در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: حضور طلاب در نمایشگاه علاوه بر خرید کتاب‌های درسی و جنبی تشویقی است تا علاوه بر آشنایی با فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، بیشتر اهل مطالعه و پژوهش شوند.

وی ضمن تشکر از ارائه تسهیلات در این نمایشگاه افزود: تخفیفات که در نمایشگاه کتاب حوزه عرضه می‌شود بسیار برای طلاب کمک‌کننده و مشوق حضور طلاب است.

صمدی سطح برگزاری نمایشگاه را مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه امسال منظم‌تر و با چینش بهتری برگزار شد؛ که فقط در این میان خدمات رفاهی باید ارتقا پیدا کند؛ زیرا طولانی ماندن در صف برای بانوانی که نوزاد به همراه دارند مشکل آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار عرضه کتب حوزوی باید کتاب‌های دیگر نیز عرضه شود؛ چرا که کتاب‌های حوزوی را می‌توان از مکان دیگر تهیه کرد و همچنین اگر آثاری با موضوعات مهم تربیتی، اخلاقی، فرهنگی و هنری برای طلاب تدبیر شود بهتر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه چناران خواهران در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه، ابراز کرد: اگر نمایشگاه زودتر از سال تحصیلی برگزار شود، بهتر خواهد بود، چراکه خانواده‌ها با فراغ بال بهتری خریداری می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha