شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
معاونت علمی

حوزه/ طلبه زباندان و مبلغ کشور کانادا برپایی نمایشگاه کتاب حوزه را رویدادی برای ارتقای سطح علمی طلبه‌ها دانست و خواستار افزایش تعداد این رویدادها به منظور تسهیل دسترسی به کتاب‌های مفید شد.

حجت‌الاسلام علی شاکری در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب حوزوی و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: این نمایشگاه کتاب به عنوان یک رویداد بسیار خوب برای طلبه‌های شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات طلبه‌ها در تأمین کتاب، تأکید کرد که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود که کتاب‌ها به وفور و با تنوع در دسترس طلبه‌ها قرار گیرد و آن‌ها بتوانند به راحتی از منابع علمی بهره‌برداری کنند.

حجت‌الاسلام شاکری بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند به صورت سالیانه یا دو بار در سال باشد و اگر تعداد برگزاری این نمایشگاه‌ها افزایش یابد، احتمال استقبال بیشتر طلبه‌ها نیز وجود دارد.

وی همچنین بر اهمیت برگزاری جلسات توجیهی قبل از نمایشگاه تأکید کرد و پیشنهاد داد که برخی از اساتید باتجربه به مدارس بروند و به طلبه‌ها اطلاع دهند که کدام کتاب‌ها برای آن‌ها مفیدتر است. این کار می‌تواند به طلبه‌ها این امکان را بدهد که با اطلاعات بهتری در نمایشگاه حضور پیدا کنند و کتاب‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

این مبلغ زباندان در پایان با اشاره به ضرورت ارتقای علمی طلبه‌ها، از همه مسئولان خواست تا در جهت بهبود شرایط و ارائه کتاب‌های مفید تلاش بیشتری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha