جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نمایشگاه تخصصی کتب

حوزه/ مسئول مؤسسه «برترین آرزو» بیان داشت: نمایشگاه کتاب حوزه فرصتی برای آشنایی با علوم انسانی و ارتباط با محققین و پژوهشگران را، برای طلاب و دیگر اقشار فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام کرامتی در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به اینکه طلاب و دانشجویان همواره با کتاب و کتابخانه در ارتباط هستند، عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای مدیریت هزینه‌ها و بهره‌مندی از منابع مختلف کتاب‌ها فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: هدف از حضور در نمایشگاه و ایجاد غرفه معرفی آثار جدید، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی است که در این دوره ضرورت فوق‌العاده‌ای دارد.

عضو تیم محتوایی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی اضافه کرد: این نمایشگاه نه تنها برای طلاب و محققین، بلکه برای همه افراد جامعه، حتی کسانی که طلبه نیستند، فرصتی ممتاز برای آشنایی با علوم انسانی و ارتباط با محققین و پژوهشگران فراهم می‌کند.

مسئول مؤسسه «برترین آرزو» اشاره داشت: این مؤسسه که متعلق به مؤسسه جوانان آستان قدس می‌باشد، رسالت خود را در ترویج معارف دینی و تبیین آنها برای نوجوانان و جوانان کشور قرارداده است.

وی اضافه کرد: این مؤسسه دوره‌های آموزشی متعددی را از طریق فضای مجازی و به‌صورت حضوری برگزار می‌کند که تا کنون حدود دویست هزار نفر از نوجوانان دهه هشتادی و جوانان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام کرامتی با اشاره به فروش نزدیک به پنجاه اثر با موضوعات اخلاقی و اعتقادی در این غرفه، از بازخورد مثبت از سوی مخاطبین، اساتید و شخصیت‌های برجسته علمی خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم به کسانی که طالب این معارف هستند، خدمت بیشتری کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha