جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
پژوهش

حوزه/ دوره تربیت مدرس نرم‌افزارهای حدیثی و مهارت‌های روش تحقیق، با همکاری معاونت پژوهش و آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و همچنین مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌الزهرا (سلام الله علیها) اصفهان برگزار شد.

خانم بهاری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از برگزاری دوره تربیت مدرس نرم‌افزارهای حدیثی و مهارت‌های روش تحقیق، با همکاری معاونت آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و به میزبانی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌الزهرا (سلام الله علیها) اصفهان خبر داد.

وی گفت: این دوره سه روزه از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه با همکاری معاونت پژوهش و آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد و اساتید برجسته علوم حدیث و نرم‌افزارهای حدیثی به عنوان مدرس در این دوره حضور داشتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان بیان کرد: در این دوره، شرکت‌کنندگان با نرم‌افزارهای مهم و کاربردی در حوزه حدیث همچون جامع‌الاحادیث ۳، جامع‌التفاسیر ۴، بحارالانوار، دانشنامه علوی ۲ و سایت حدیث آشنا شدند.

خانم بهاری خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره و موفقیت در آزمون و انجام پروژه، مجوز تدریس این نرم‌افزارها را دریافت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش اساتید حوزه و تسهیل در انجام پژوهش‌های حدیثی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha