جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
توافق چاپ ۲۷ جلد از آثار مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

حوزه/ انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دار زین‌العابدین در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد در خصوص نشر آثار مجمع جهانی اهل بیت(ع) به زبان عربی به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دار زین‌العابدین در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد در خصوص نشر آثار مجمع جهانی اهل بیت(ع) به زبان عربی به توافق رسیدند.

مصطفی بهبهانی پور مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت و گویی با اعلام خبر فوق افزود: یکی از اهدف مهم حضور انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) شناسایی و گسترش همکاری‌ها با ناشران فعال منطقه‌ای می باشد که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد نیز این هدف دنبال شد.

مصطفی بهبهانی پور در ادامه افزود: در این دوره از نمایشگاه بین المللی بغداد با ناشران متعددی از کشورهای مصر، عراق، لبنان گفتگو و رایزنی صورت پذیرفت که تا کنون توافق همکاری میان انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دار زین‌العابدین که در حوزه کشورهای عربی و ایران است، به امضاء رسید.

وی اشاره کرد: بر اساس این توافق دار زین‌العابدین مجموعه ۱۴ جلدی اعلام الهدایه، مجموعه ۸ جلدی الامام الصادق (علیه السلام) والمذاهب الاربعه، مجموعه ۴ جلدی کشف الغمه و کتاب کشف الارتیاب را چاپ و در کشورهای هدف عرضه خواهد نمود.

مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات در پایان افزود: انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) آمادگی کامل دارد با ناشران فعال منطقه ای در کشورهای مخلتف وارد تعامل سازنده و هدفمند شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha