جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نشست روشنگری سرشبکه های فرهنگی خواهران ناحیه امام حسن مجتبی(ع)

حوزه/ نشست روشنگری با هدف هم اندیشی در خصوص کیفیت و کمیت محتواهای مناسبتی هفته دفاع مقدس و با حضور معاون فرهنگی هنری بسیج ناحیه و سرشبکه روشنگری فرهنگی آن در سالن جلسات ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این نشست که سرشبکه های روشنگری حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تابعه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز حضور داشتند، معاون فرهنگی هنری بسیج این رده، بر ارائه محتواهای هویت بخش(ویژه بانوان) تاکید کرد.

سروان پاسدار محسن کریمی اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد محتواها و پوسترها توسط خواهران مطالعه و علاوه بر اکران نمایشگاهی، برای مخاطب خاص خود روایت گری شوند.

کریمی با اشاره به فعالیت های فرهنگی رسانه ای در رزمایش الی بیت المقدس۱۵ افزود: در تلاشیم تا با فضاسازی تبلیغی هوشمند، هدفمند، نوآورانه و اثربخش قبل، حین و بعد از رزمایش، با بهره گیری از ظرفیت‌های همسو اقدام نموده و شکوه حضور نوجوانان و جوانان بسیجی و اقتدار بسیج در رزمایش به نمایش درآید.

وی فعالیت‌های فرهنگی هنری دفاع مقدس و برگزاری سیرهای نمایشگاهی را از نقاط قوت و مثبت برنامه های این هفته دانست و خاطر نشان کرد: دو شاخص استکبار ستیزی و امیدآفرینی همواره در برنامه های فرهنگی هنری بسیج از مهمترین موضوعات راهبردی برای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان و مطالبه گر امروزی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha