جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل آموزش‌ و پروش استان زنجان گفت: سرانه تجهیزی برای تجهیزات هنرستان‌ها از مبلغ ۳.۸ میلیارد تومان بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان، امروز در آغاز بهار علم دانش در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی زنجان گفت: جامعه‌ای که بخواهد به سرمنزل مقصود برسد هیچ راهی را نمی‌توان برای آن متصور شد جر اینکه از را آموزش‌وپرورش و از راه مدرسه اتفاق بیفتد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه برای رسیدن به هدف تعالی باید تلاش کرد، افزود: خوشبختانه در طول سه سال گذشته خروجی امتحانات نهایی استان از رتبه ۲۵ به رتبه ۱۰ رسیده است و این جایگاه علی‌رغم اینکه نتایج امتحانات نهایی امسال اعلام نشده است، تثبیت شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه در طی سه سال گذشته در حوزه آموزش‌وپرورش اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: در طی سه سال گذشته ۴۰۰ کلاس درس از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تحویل آموزش‌وپرورش داده شده است و این نشان‌دهنده آن است که طی مدت یاد شده ساخت مدرسه رشد خوبی را در استان داشته است.

وی با بیان اینکه طی هفته اخیر ۱۸ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی، آموزشی و ورزشی در نواحی چهارگانه استان توزیع شد، افزود: خوشبختانه فضای آموزشی ما در سه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نیز ۳۳ زمین ورزشی در این مدت در اختیار دانش‌آموزان با محوریت مدارس دخترانه قرار گرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه امسال بالغ بر ۲۲۹ هزار دانش‌آموز در سطح استان از امروز سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، گفت: حدود ۲۰ هزار نفر از این تعداد کلاس اولی‌ها هستند که امروز وارد مدرسه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha