جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌زاده گفت: متأسفانه سند بالادستی تحول بنیادین آن‌طور که باید، تحقق نیافته و حضرت آقا نیز در این زمینه رضایت ندارند و همیشه بر این موضوع تأکید دارند که کارهایی در دولت آیت‌الله رئیسی انجام یافت و ان‌شاءالله در دولت فعلی این اقدامات ادامه خواهد یافت تا بتوانیم رضایت رهبر فرزانه انقلاب را در جهت تحقق سند تحول بنیادین جلب نماییم.                                                      

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین و بسیجیان با حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر دیدار کردند.

در این دیدار امام‌جمعه اهر ضمن تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: امروز در مسئله تعلیم و تربیت با وجود همه موانعی که در سر راه وجود دارد، حضرت آقا و همه ما دارای دغدغه هستیم. چون دشمنان اسلام نمی‌خواهند فرزندان ما آن‌طور که موردنظر رهبران دینی و دین و دیانت و خواست قلبی ماست، تربیت شوند.

وی افزود: علاوه بر وزارت آموزش‌ و پرورش و مدارس که دارای وظایف خاصی هستند، والدین و مربیان و اساتید وظیفه دارند تا دست‌به‌دست داده و فرزندانی درخور نظام جمهوری اسلامی و مبتکر و خلاق با اندوخته‌های علمی بالا تربیت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌زاده تأکید کرد: متأسفانه سند بالادستی تحول بنیادین آن‌طور که باید، تحقق نیافته و حضرت آقا نیز در این زمینه رضایت ندارند و همیشه بر این موضوع تأکید دارند که کارهایی در دولت آیت‌الله رئیسی انجام یافت و ان‌شاءالله در دولت فعلی این اقدامات ادامه خواهد یافت تا بتوانیم رضایت رهبر فرزانه انقلاب را در جهت تحقق سند تحول بنیادین جلب نماییم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: علیرغم اینکه ما وارد جنگی ناخواسته و تحمیلی شده بودیم، اما چون خدا با ما بود، در این جنگ ساخته و پرداخته و برای همیشه بیمه شدیم.

وی افزود: در آغاز جنگ ما تجهیزاتی نداشتیم، اما امروز دشمن از تجهیزات پیشرفته ما در هراس است و کسی یارای آن را ندارد که نگاه چپی به کشور ما داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha