جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
همایش بصیرتی و سیاسی در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: نباید اجازه بدهیم جهاد، ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود و گرد فراموشی بر خاطرات همیشه جاویدان شهیدان بنشیند و همان گونه که رهبر انقلاب سال ها قبل فرمودند عده ای در داخل و خارج تلاش دارند جبهه و شهادت را به فراموشی بسپارند و جوانان را به بی بند و باری بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عسگر امامی روز سه شنبه در همایش بصیرتی و سیاسی که مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا رشادت های جوانان غیور ایران اسلامی را که با الگو قرار دادن ائمه معصومین و شهدای کربلا و تبعیت از ولایت ملت ایران را در تاریخ سربلند کردند، مرور کنیم.

وی ادامه داد: روحانیت در جبهه پیشاپیش مردم و رزمنده ها حضور داشت و از جهت آماری جمعیتی با تقدیم بیش از ۴ هزار شهید، بیشترین آمار شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و حضور روحانیت در جبهه برای راهبری بود و در موارد زیادی خود طلاب و روحانیون فرماندهان گردان و گرهان و آرپیچی زن و ... بودند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز هم جنگ، مبارزه و دفاع ادامه دارد منتها سلام و نوع آن فرق کرده است، در دوران دفاع مقدس دشمن ما رژیم بعث با حمایت جامعه جهانی استکباری بود و امروز هم جبهه همان است و اسلحه ما در این نبرد و علم و تبیین است.

وی عنوان داشت: نباید اجازه بدهیم جهاد، ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود و گرد فراموشی بر خاطرات همیشه جاویدان شهیدان بنشیند و همان گونه که رهبر انقلاب سال ها قبل فرمودند عده ای در داخل و خارج تلاش دارند جبهه و شهادت را به فراموشی بسپارند و جوانان را به بی بند و باری بکشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha