جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
یادواره شهدا

حوزه/مراسم یادبود شهدای هشت سال دفاع مقدس در مسجد ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم یادبود شهدای هشت سال دفاع مقدس با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید آوینی در مسجد ولایت شهر اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالهی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: گرامیداشت ایام دفاع مقدس و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: نسل جوان ایران اسلامی باید بیش از پیش با این فرهنگ متعالی و رشادت های رزمندگان اسلام آشنا شوند و ایثار، فداکاری و ولایتمداری را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

وی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و ادامه داد: توجه به جهاد تبیین لازمه تداوم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است که همه اقشار جامعه از دانش آموز و دانشگاهی و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالهی دفاع مقدس را یاد آور رشادت های دلیر مردان ایرانی و شیر زنان این مرز و بوم دانست و اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان جامعه باید با این رشادت ها آشنا شوند و دوران دفاع مقدس و حوادث و اتفاقات آن زمان برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

گفتنی است در این مراسم حاج مسعود پیرایش و کربلایی محمدجواد صفری به مداحی پرداختند.

لازم به ذکر است این مراسم در میدان امام‌حسین(ع)، شهرک الغدیر، مسجد ولایت با حضور گسترده مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اعضای کانون به همت هیئت فاطمةالزهرا (سلام الله علیها) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha