جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
گردهمایی

حوزه/ گردهمایی دانش آموختگان جنوب شرق آسیا با حضور بیش از ۶۰ نفر از دانش آموختگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در حوزه المهدیه خواهران شهر بانکوک برگزار می‌شود.

خانم خدیجه محمدقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: گردهمایی دانش آموختگان جنوب شرق آسیا با برگزاری گردهمایی دانش آموختگان تایلند، سری لانکا و برمه در حوزه المهدیه خواهران شهر بانکوک برگزار می‌شود.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این همایش، بیش از ۶۰ نفر از دانش آموختگان، علاوه بر دیدار با مدیر و مسئولان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با یکدیگر ملاقات و هم افزایی خواهند داشت.

محمدقاسمی بیان کرد: آشنایی با جدیدترین فعالیت‌های دانش آموختگان، تشریک مساعی و حل مشکلات، آشنایی با امکانات جدید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و غیره از جمله اهداف این گردهمایی است.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: این برنامه در دو بخش همایش دانش آموختگان و نشست صمیمی مسئولان روز چهارشنبه ۲۵سپتامبر مطابق با چهارم مهر در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این گردهمایی، چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان است، خاطرنشان کرد: اولین گردهمایی اجرایی اداره دانش آموختگان در کشور لبنان، دومین گردهمایی در کشور هندوستان، سومین در پاکستان و چهارمین در آسیای جنوب شرقی و در کشورهای تایلند و اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha