جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
1

حوزه/ مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: تلاش در جهت حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر در اولویت فعالیت های بسیج سازندگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به لزوم تلاش هدفمند در مسیر محرومیت زدایی در جامعه ابراز داشت: در سایه همدلی و همفکری مردم و مسئولان و البته بهره گیری از ظرفیت عظیم خیرین می توان در راستای محرومیت زدایی در کشور گام های استوار و پربرکتی برداشت.

وی افزود: تلاش در جهت حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه در اولویت فعالیت های بسیج سازندگی قرار دارد و لذا بسیج سازندگی استان مرکزی همواره خود را موظف می‌داند تا در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش کند.

وی گفت: با همت و تلاش بی‌وقفه خیرین نیک‌اندیش استان در راستای پویشِ «برای آینده سازان»، ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان و در مجموع تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

فرامرزی ادامه داد: توزیع این بسته‌های لوازم‌التحریر، گامی کوچک اما مؤثر در جهت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد انگیزه لازم برای ادامه تحصیل است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی همچنین بیان داشت: این بسته‌های لوازم‌التحریر شامل تمامی اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از جمله کیف، دفتر، قلم، مداد و سایر ابزارهای آموزشی است و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش هزینه‌های تحصیل، این کمک‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند ایفا کند.

وی ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای این طرح گفت: این اقدام نشان‌دهنده روحیه نوع‌دوستی و همدلی مردم و مسئولین استان است و امید است با تداوم چنین اقداماتی، بتوانیم گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha