جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در حمایت از مردم لبنان

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: امروز رژیم صهیونیستی توان مقابله و رویارویی با حزب الله و جبهه مقاومت را ندارد و قطعا شکست سنگینی خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عسگر امامی امروز در تجمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ جنگ‌های زیادی که در ایران رخ داده و همچنان رخ می‌دهد و در اکثر نزاع ها و درگیری ها بخشی از خاک ایران عزیز از آن جدا شده است اما دفاع مقدس هشت ساله تنها جنگی بود که وجبی از خاک ایران اسلامی از آن جدا نشد.

وی ادامه داد: در تاریخ اسلام ما این هشت سال دفاع مقدس را کاملا باارزش و مقدس می‌شماریم چون حکومتی تشکیل شد که بعد از سال‌ها به اهداف اسلام عزیز کمک کرد و هر روز به شکوه و عظمت جمهوری اسلامی در دنیا افزوده می شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اذربایجان غربی تصریح کرد: رمز بقای جمهوری اسلامی مقبولیت از سوی مردم و مشروعیت از سوی اسلام است که در رأس آن یک فقیه و مرجع تقلید جامع الشرائط است و ولایت فقیه رمز مشروعیت انقلاب اسلامی است و اگر این دو شرط وجود نداشت انقلاب اسلامی به وجود نمی آمد.

وی خاطرنشان کرد: برای استقرار و بقای این حکومت اسلامی صدها هزار جوان به شهادت رسیدند تا انقلاب به ثمر برسد و مردم هر زمان احساس خطر کنند با حضور در میدان حماسه می آفرینند.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند؛ باید این حکومت و انقلاب اسلامی را به کل جهان صادر کنیم و این که عده ای می گویند ما به دنبال صدور انقلاب اسلامی نیستند حرفی درست و منطقی نیست.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اصل حکومت و انقلاب اسلامی تشکیل محور مقاومت است که در حال حاضر این محور مقاومت به قدری در کل جهان قدرت یافته است که هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و امروز این رژیم جعلی برای حفظ آبروی از دست رفته خود مجبور به قتل کودکان و زنان شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی عنوان داشت: در حال حاضر کشور رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل به یک غده سرطانی و آپارتایدی شده که کودک کشی و قتل زنان و ... جزوی از قاموس آن می باشد و هدف اصلی اسرائیل نابودی مردم فلسطین می باشد.

وی عنوان داشت: امروز رژیم صهیونیستی توان مقابله و رویارویی با حزب الله و جبهه مقاومت را ندارد و قطعا شکست سنگینی خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha