جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نیک جو

حوزه/سرهنگ فولادی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، در این خصوص اعلام کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و شهر مهران برگزار می‌شود. این مراسم فرصتی است تا مردم با حضور خود، ارادت و احترام خود را به این شهدای والامقام نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، پیکر مطهر ۳۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنج‌شنبه، پنجم مهرماه، از طریق پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران وارد کشور می‌شود. این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم قدرشناس و شهیدپرور استان ایلام برگزار خواهد شد.

سرهنگ فولادی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، در این خصوص اعلام کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و شهر مهران برگزار می‌شود. این مراسم فرصتی است تا مردم با حضور خود، ارادت و احترام خود را به این شهدای والامقام نشان دهند.

پس از مراسم استقبال و وداع، پیکر مطهر این شهدا برای شناسایی به ستاد معراج شهدای تهران منتقل خواهد شد. این شهدای گرانقدر مربوط به عملیات تک دشمن در سال‌های ۶۵، ۶۷ و والفجر ۳ هستند که در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق، قلاویزان، سومار و مرز خسروی تفحص شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha