جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186741
۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
ز

حوزه/ راوی دفاع مقدس گفت: پدران و مادران و خانواده شهدا بر این ملت حق دارند و باید حضور آنان را در جامعه قدر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، روز گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدای تامین اجتماعی در شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل برگزار شد.

اکبر احسن‌زاده از فرمانده‌هان دوران دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به پشتیبانی همه جهان از رژیم بعث در تجاوز به ایران، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی از ۳۶ کشور جهان اسیر داشتیم، این غیر از تجهیزات و جنگ‌افزارهایی است که در اختیار آن‌ها قرار گرفته بود، به همین خاطر باید به خود ببالیم و سرمان را بالا بگیریم که در چنین جنگ نابرابری پیروز شدیم.

وی در خصوص رشادت‌های رزمندگان شهرستان آران و بیدگل در دفاع مقدس، اضافه کرد: در عملیات کربلای چهار گردان امام محمد باقر(ع) که رزمندگان شهرستان در آن حضور داشتند به عنوان خط‌شکن وارد عمل شدند.

احسن زاده به تمرینات دشوار آماده‌سازی نیروها برای این عملیات اشاره کرد و گفت: در عملیات کربلای چهار، جوانان زیادی به شهادت رسیدند و گوشه‌ای از آن‌چه در روضه‌های اباعبدالله می‌شنویم را دیدیم.

راوی دفاع مقدس، به اجرای عملیات کربلای پنج بلافاصله بعد از عملیات کربلای چهار اشاره کرد و گفت: بعد از کربلای چهار به فرمان حضرت امام(ره) عملیات کربلای پنج اجرا شد که عدم‌الفتح را به پیروزی تبدیل کرد.

احسن‌زاده بیان کرد: پدران و مادران و خانواده شهدا بر این ملت حق دارند و باید حضور آنان را در جامعه قدر دانست.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای همکار تامین اجتماعی شهیدان والامقام علیرضا بهمن میرزا، حسن شکاری و ابوالفضل زارع و فرزندان شاهد شاغل در شعب آران و بیدگل، کاشان و راوند با اهدای لوح یادبودی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

پدران و مادران شهدا بر این ملت حق دارند
پدران و مادران شهدا بر این ملت حق دارند

پدران و مادران شهدا بر این ملت حق دارند

پدران و مادران شهدا بر این ملت حق دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha