جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دیدار علمای اهل سنت با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: غربی‌ها هر چه می‌گویند فریب و دروغ است و هدف اصلی آنان سلطه بر جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در جمع سربازان سپاه انصارالرضا(ع) استان به مناسبت روز سرباز، اظهار داشت: تمام این عالم قانون است و هر چیزی بخواهد بقاء پیدا کند، متکی به قانون می‌باشد.

وی با بیان اهمیت امنیت در کشور و نقش موثر سربازان در ایجاد آن، گفت: دنیای قانون‌شکن مثل درنده هار به جان، مال و ناموس مردم افتاده و برای هیچ کسی امنیت قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش سربازان در دوران هشت سال دفاع مقدس و موقعیت کنونی، یادآور شد: مقاومت ملت ایران، ایجاد امنیت کرده و امروز ایران اسلامی از امن‌ترین نقاط دنیا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: دوران سربازی علاوه بر آمادگی و توانمندی سربازان جوان برای دفاع از امنیت کشور، آنان را برای زندگی آینده و خودسازی نیز آماده می‌کند که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تفکر لیبرال دموکراسی غرب، هیچ قانونی را قبولی ندارد، خاطرنشان کرد: جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی منحصر به فلسطین و غزه نیست و همه انسان‌های آزاده باید از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

وی تأکید کرد: لیبرال غرب تا هر جایی که بتواند امنیت را از جامعه بشری سلب می‌کند و از ۵۰۰ سال قبل نیز کارشان همین بوده و باید بیوگرافی اروپاییان وحشی به درستی در جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: آنچه که امروز به عنوان ایالات متحده امریکا مطرح است که در واقع امریکایی نیستند و آمریکایی‌ها سرخپوست‌های بومی هستند، اروپایی‌های رذل وقتی راه پیدا کردند به این قاره، حدود ۱۰۰ میلیون برآورد جمعیت آمریکای آن روز بوده اما ۸۰ میلیون از این مردم را قتل عام کردند و روی قبر آنها ایالات متحده را ساختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید اینکه غربی‌ها هر چه می‌گویند فریب و دروغ است و هدف اصلی آنان سلطه بر جهان است، ابراز کرد: کم‌ هزینه‌ترین راه در برخورد با استعمارگران اروپایی و غربی، مقاومت است اما اگر تسلیم آنان شوید بر شما سلطه می‌یابند.

وی ادامه داد: تسلیم ظلم نشدن درسی است که دین و مکتب امام حسین(ع) به ما داده است.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضای استان نیز در این مراسم با اشاره به حضور ۲.۵ میلیون نفر سرباز در دوران دفاع مقدس در کشور، اظهار کرد: در این دوران ۳۹ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام شده است.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس این نیروهای جوان بودند که جنگ را اداره کردند و افتخار آفریدند و مهمترین ویژگی آنان اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha