یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
الشيخ احمد القبلان

حوزه/ شیخ احمد قبلان روحانی شیعه لبنان گفت: آنچه در داخل و سطح بین‌الملل آشکار شده این است که آنچه اسرائیل انجام می‌دهد، تروریسم همه جانبه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان روحانی شیعه و مفتی جعفری ممتاز لبنان طی سخنانی گفت: آنچه در داخل و سطح بین‌الملل آشکار شده این است که آنچه اسرائیل انجام می‌دهد، تروریسم همه جانبه، کشتار جمعی، کشتار عمدی کودکان، زنان و غیرنظامیان و منفجر کردن خانه‌ها بر سر ساکنان آن‌ها با آمادگی و حمایت مطلق آمریکا و در میان دروغ‌های بی‌پایان اسرائیل است.

وی افزود: این تجاوزات تنها استواری، قدرت و همبستگی ما را با مقاومت و پروژه آن که لبنان، حاکمیت و وحدت ملی آن را تضمین می کند، افزایش می دهد.

شیخ قبلان تصریح کرد: لحظه دفاع از لبنان، حاکمیت آن، و پروژه ای برای وحدت ملی آن است که به طرز شگفت انگیزی نشان داده شد. این لبنانی است که ما می شناسیم و برای آن، جان خود را فدا خواهیم کرد.

وی خطاب به نیروهای سیاسی و مردم لبنان گفت: تاریخ لبنان مملو از جانفشانی و فداکاری های عزیز است و بهای حفاظت از این کشور بسیار زیاد است، ارزش ملی آن نامحدود است و مشارکت ملی آن مقدس است. فرزندان پاک مقاومت برای پاسداری از این کشور و دفاع از مردم عزیز و گروه های شریف آن در خط مقدم هستند.

روحانی شیعه لبنانی تصریح کرد: از اتحاد ملی لبنان و همبستگی مسیحی-اسلامی لبنان که درد لبنان را درک کرد و به سرعت خشونت و تروریسم اسرائیل را محکوم کرد، سپاسگزارم.

شیخ قبلان در پیان بیان داشت: امروز وحدت ملی با همه مولفه هایش بزرگترین پشتوانه مقاومت و مهمترین اصل برای فداکاری های عظیم در خاک لبنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha