یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
فاضل

استاد دانشگاه با اشاره به اعتقادات یهود در تلموت و افکار نژادپرستانه آنها و به ویژه پروتکل یهود، هر سه پایه بازدارندگی رژیم صهیونیستی را نابود شده عنوان کرد و گفت: این جنایات آخرین ابزاری است که اسراییل از آن استفاده می کند

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مسعود فاضل در تجمع طلاب مدارس علمیه نجف آباد که با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد با اشاره به شرایط روز جهان و منطقه غرب آسیا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب یک جمله را همواره تکرار می کنند و آن این است که "ما همه باید افق و قله را نگاه کنیم و نزدیک این قله قرار داریم" و فرمایشات اخیر ایشان مسئله را تکمیل کرد" که همه باید تلاش کنیم امت اسلام ایجاد کنیم و بحث ملت ها باید کم کم به حاشیه برود".

وی افزود: در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دیگر مرزهای تاریخی، جغرافیایی و زبانی و نژادی خاصیت خود را از دست می دهند و مدار جامعه اسلامی، امت اسلام است، یعنی همان امری که پازل کوچک آن را در راهپیمایی اربعین شاهد هستید.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد با تبیین شرایط فعلی اسراییل و نشانه های آشکار اضمحلال این رژیم عنوان کرد: اسراییل پیش از این که دست به این عملیات بزند شکست خورده است و رو به افول است.

فاضل اضافه کرد: با این شواهد که بن گورین از بنیان گذاران صهیونیسم بین الملل می گوید زمانی که بازدارندگی ما از بین برود اسراییل نابود می شود و بازدارندگی ما بر سه پایه استوار است که شامل انزجار و جو روانی به شکلی که طرف مقابل برتری ما را باور کند و بداند نمی تواند بر ما پیروز شود.

وی به دیگر پایه های بازدارندگی اسراییل پرداخت و گفت: اصل دوم عملیات پیش دستانه و ضربه به دشمن به گونه ای که توان حرکت نداشته باشد و اصل سوم انتقال سریع نبرد به سرزمین دشمن است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد با اشاره به اعتقادات یهود در تلموت و افکار نژادپرستانه آنها و به ویژه پروتکل یهود، هر سه پایه بازدارندگی رژیم صهیونیستی را نابود شده عنوان کرد و ادامه داد: این جنایات آخرین ابزاری است که اسراییل از آن استفاده می کند.

فاضل با تاکید بر روند جنگ های اعراب با اسراییل و شکست ها و پیروزی های این نبرد تصریح کرد: به قول شهید سلیمانی زمانی که در اوج معرکه و در حال جنگ هستیم افرادی زاویه ایجاد نکنند و کوچه برای دشمن باز نکنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آبادخاطر نشان کرد: امیدوار هستیم مشاوره هایی که به رئیس جمهور داده می شود با ملاحظه تر بوده و این دست از اظهارات که اگر اسراییل حاضر به خلع سلاح شود، ما نیز خلع سلاح می کنیم تکرار نشود، چرا که اکنون امت اسلام در اوج معرکه قرار دارد و در این اثنا کوچه دادن به دشمن خیانت است.

وی یادآور شد: آنچه که سران اسراییل در خصوص بازدارندگی به دنبال آن بوده امروز از بین رفته است یکی از مبانی انقلاب شناسی را دشمن شناسی بیان کرد و افزود: باید بدانیم اسراییل دشمن ما بوده و رقیب ما نیست و 85 میلیون ایرانی نیز باید بدانند اسراییل دشمن ذاتی ما است.

فاضل اضافه کرد: یمنی ها و لبنانی ها این شیوه جنگ را از ما آموخته اند، لذا اگر بصیرت افزایی و جهاد تبیین نکنیم به جایی می رسیم که ما باید از آنها فرابگیریم.

وی تاکید کرد: اسراییل ارتش چهارم دنیا را داشت که انقلاب اسلامی رقم خورد و با هدایت امام(ره) ، روز قدس را اعلام کرد و 45 سال ملت ایران به تنهایی روز قدس را راهپیمایی می کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند "رژیم صهیونیستی پس از 15 مهر از نظر اطلاعاتی و نظامی شکست غیرقابل ترمیم خورد و این عملیات پایه های اسراییل را از بین برده است".

فاضل به اظهارت اخیرا نتانیاهو اشاره کرد و گفت: نتانیاهو اعلام کرد که بین زندگی و مرگ قرار دارند و اگر در این قضایا شکست بخورند مرگ آنها حتمی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد اضافه کرد: این در شرایطی است که حیفا از روز گذشته از کار افتاد و این درحالی است که هنوز سیدحسن نصرالله موشک های هایپرسونیک را استفاده نکرده است.

فاضل جنگ امروز را جنگ اراده ها عنوان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از شهدایی مانند شهید کاظمی خواستند که روی موشک کار کنند و تهرانی مقدم ها منویات رهبر انقلاب را دنبال کردند و موشکی که یمنی ها با آن اسراییل را هدف قرار دادند یک پیغام برای آنها بود که اگر اسلحه ها به میدان بیاید دیگر اثری از تلاویو و حیفا نخواهد ماند.

وی با تاکید بر لزوم شکل گیری تمدن اسلامی و امت اسلام تصریح کرد: این که ما را دچار حواشی چون پان ترکیسم و پان کردیسم کنند نقشه دشمن و آدرس اشتباه است و رهبر معظم انقلاب تاکید بر ایجاد امت اسلام دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد افزود: در هر نقطه ای هسته های مقاومت که با تفکر اسلام ناب شکل گرفته، با سرعت عجیبی در حال گسترش است و این جنگ، جنگ آخرالزمانی است و لذا رئیس جمهور و مسئولان آن باید در تراز آن باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهید رئیسی در تراز تمدن اسلامی ظاهر شد، رئیس جمهور و مسئولان نیز باید با تشکیل امت اسلامی خود را در تراز آن آورده، در غیر صورت از صحنه سیاسی حذف خواهند شد و این روند تکاملی انقلاب ما است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha