چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
یهود

حوزه/ رئیس هیئت امنا مدرسه علمیه النجیبیه کوشک، در نشست هم‌اندیشی کادر و اساتید، با تأکید بر ضرورت شناخت عمیق از افکار یهود و ادیان آسمانی، بر لزوم آموزش طلاب در زمینه شیعه‌شناسی و دیگر آموزه‌های دینی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام شیخ حسین علی مهرابی، رئیس هیئت امنا مدرسه علمیه النجیبیه کوشک صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی و نشست سیاسی در جمعه کادر و اساتید به تفسیر آیه ۸۲ سوره مائده پرداخت و تأکید کرد که شایسته است در دنیای امروز، شناخت کاملی از افکار یهود و ادیان آسمانی و همچنین منش‌های غیرشیعه داشته باشیم.

وی اشاره کرد: در اسرائیل دانشگاه‌هایی برای شیعه‌شناسی تأسیس شده است، نه به‌منظور گرایش به تشیع، بلکه برای شناخت و درک افکار ما.

حجت‌الاسلام مهرابی همچنین بر اهمیت و ضرورت آموزش طلاب در زمینه شیعه‌شناسی و دیگر ادیان تأکید کرد و گفت: این آموزش‌ها به طلاب کمک می‌کند تا در برابر شبهات و چالش‌های فکری که ممکن است با آن مواجه شوند، بهتر تقویت و آماده شوند.

وی به اساتید توصیه کرد: که طلاب را با ظلم‌های یهود از صدر اسلام آشنا کنند و بر این نکته تأکید کردند که قدس متعلق به مسلمانان است. همچنین غزه، جایی که هر روز شاهد شهادت صدها نفر است، محل دفن حضرت هاشم، جد پیامبر اکرم (ص)، می‌باشد که به‌دست یهود به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha