پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه / رئیس جامعه روحانیت شیراز شبهه افکنی در جایگاه تعلیم و تربیت را خیانت برشمرد و گفت: باید دوره‌هایی برای معلمان جهت برطرف شدن شبهات برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی فرشید قاسمی در اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم وصف شهادت دبیرکل حزب الله لبنان نکته‌ای را بیان کردند که جنبه عملی و تاثیر گذاری دارد و آن موضوع عزاداری‌ها است.

وی ضمن گرامی داشت شهادت سید حسن نصرالله و همراهان او، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، این فضا نه به نوعی فضای عزای افسردگی و ناراحتی‌ها است که بنشینیم و ماتم بگیریم، این عزا مانند عزای سید الشهدا است این قسمت از سخنان حضرت آقا باید اندیشیده شود، افرادی در جامعه هستند که البته معاند نیستند اما برای این قبیل از مصیبت‌ها نشستی ایجاد می‌کنند و مقداری یاس دارند.

رئیس جامعه روحانیت شیراز در خصوص آموزش و پرورش، مدیران و معلمان نیز تصریح کرد: در گزینش‌ها برای معلمان قطعا مقرراتی وجود دارد اما باید دارای تعهداتی شود، به این صورت که بالاخره نظام، نظام جمهوری اسلامی است و باید ترویج و تبیین در راستای معارف اهل بیت(ع) و دین مبین اسلامی صورت گیرد.

وی ترویج شبهه در جایگاه تعلیم و تربیت را خیانت برشمرد و متذکر شد: باید دوره‌هایی برای معلمان جهت برطرف شدن شبهات برگزار شود.

مسئول موسسه تخصصی حقوق و قضا امام حسین(ع) عنوان کرد: زدودن شبهات موضوع مهمی برای دانش آموزان است، از این رو باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha