جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بل

حوزه/ همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس همایش کارشناسی خدمت رسانی حقوق عامه در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس همایش کارشناسی خدمت رسانی حقوق عامه با حضور مدیر کل ارزشیابی قوه قضاییه و قاضی دیوان عدالت کشور، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان ، دادستان ها،روسای دادگستری ،قضات و رئیس سازمان بازرسی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ، حقوقدانان ،فرمانده ناحیه مقامت بسیج کاشان و جمعی از مسئولان و روحانیون در سالن غیاث الدین جمشید دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

محمد فلاح عضوهیئت علمی دانشگاه و مسئول نمایندگی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری شهرستان کاشان در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و شهدای قوه قضاییه اظهار داشت: این مرکز در کاشان دارای 150 کارشناس و کارآموز در22 رشته که در سال آینده به 48 رشته افزایش پیدا خواهدکرد فعالیت می کند.

وی از مستقل شدن کانون کارشناسان رسمی دادگستری شهرستان کاشان با پیگیری هیئت مدیره کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان خبرداد و افزود: این دفتر امروز در کاشان به عنوان بازوی عدالت ،تشخیص و سنجش ارباب رجوع ها با حضور جمعی از قضات ، وکلا و مسئولان در خیابان شهید بهشتی چهار شاهدکاشان افتتاح می شود.

مسئول نمایندگی کانون کارشناسان رسمی دادگستری شهرستان کاشان اجرای تحقق عدالت را مهمترین وظیفه این دفتر عنوان کرد و افزود: یاد شهید دکتربهشتی را که حق بزرگی به گردن مردم ایران در نوشتن امهات قانون اساسی دارد گرامی می داریم.

فلاح ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و فوت شدگان حادثه معدن طبس ،کارشناسی ،قضاوت و وکلا را سه بال دانست و گفت: از کارشناسان دادگستری استان خراسان می خواهیم که با رسیدگی به این حادثه ناگوار تسلی خاطر بازماندگان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه وکلات افراد بی بضاعت براساس نظر دادگستری در کانون کارشناسان رسمی دادگستری این شهرستان رایگان خواهد بود گفت: به دلیل اینکه افراد بی بضاعت نمی توانند تظلم خواهی کنند وکالت آنها رایگان می باشد.

انتهای پیام./

همایش کارشناسی خدمت رسانی حقوق عامه در کاشان برگزار شد

همایش کارشناسی خدمت رسانی حقوق عامه در کاشان برگزار شد

همایش کارشناسی خدمت رسانی حقوق عامه در کاشان برگزار شد

همایش کارشناسی خدمت رسانی حقوق عامه در کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha