جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مراسم یادواره شهدا پدافندهوایی ارتش شمال شرق کشور

حوزه/ حجت الاسلام عدیده گفت:پاسداشت یاد شهدا و ایثارگری‌ های آنان، وظیفه ذاتی ملت ایران است، همه ما باید قدردان فداکاری‌ های شهدا و جانبازان باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امروز جمعه ۶مهرماه ،در حاشیه مراسم یادواره شهدا در جمع خانواده های این منطقه، با تاکید بر اهمیت برپایی هرچه بیشتر این مراسمات، اظهار کرد: یادواره‌ های شهدا میراثی ماندگار از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با دلاور مردی‌ها و حماسه آفرینی های شهداست، تا بدانند امروز ما از عزت ایران و ایرانی به برکت خون پاک آنها صحبت می‌نماییم.

وی افزود: بزرگداشت حماسه‌ آفرینی‌ های ملت ایران، باعث یأس و نا امیدی دشمنان انقلاب می‌شود و نشان می‌دهد که روحیه مقاومت و ایستادگی در بین مردم همچنان زنده و پویا است.

حجت الاسلام عدیده با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم‌ها، دستاورد این حضور را باعث عقب‌ نشینی دشمنان در مقاطع مختلف دانست و تصریح کرد: این مردم همچنان هر جا که منافع انقلاب اقتضا کند، در صحنه خواهند ماند و پای هدفی می‌ایستند که عدالت را در بر داشته باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه با تاکید بر اینکه پاسداشت یاد شهدا و ایثارگری‌ های آنان، وظیفه ذاتی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: همه ما باید قدردان فداکاری‌ های شهدا و جانبازان باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha