شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
دیدار مدیر جامعه الزهرا با سفیر ایران در تایلند

حوزه/ خانم برقعی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه حضور در تایلند به منظور شرکت در چهارمین گردهمایی دانش آموختگان که ویژه طلاب جنوب شرقی آسیا در حال برگزاری است، با جناب آقای حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند دیدار و گفتگو کرد.

مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها در تایلند، از زحمات آقای حیدری قدردانی کرد و در ادامه، درباره اشتغال دانش آموختگان تایلندی و همکاری‌های دوجانبه در امور طلاب، تعاملات علمی و ارتباطات طرفینی به گفتگو پرداخت.

وی همچنین درباره فعالیت‌های جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به ویژه تشریح فعالیت‌های علمی، پژوهشی، تبلیغی و فرهنگی، برگزاری دوره‌های کاربردی و معارفی در مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به صورت آنلاین و حضوری ویژه بانوان سراسر جهان توضیحاتی ارائه داد.

خانم برقعی از سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند برای حضور در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت بازدید و تعاملات بیشتر دعوت به عمل آورد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند هم با اشاره به استقبال حکومت تایلند از ارتباط با جوامع شیعی، بر لزوم گسترش روابط ایران با کشورهای مختلف، بهره گیری از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج و گفتگوی بین ادیان تأکید کرد.

حیدری همچنین با اشاره به لزوم تولید محتواهای اعتقادی معرفتی و ترجمه کتب مورد نیاز، عنوان کرد: در فعالیت‌های فرهنگی باید بر فطرت انسان‌ها توجه شود.

وی با بیان اینکه منظومه فکری رهبر معظم انقلاب مدظله العالی باید در جوامع مختلف منتشر شود، پیشنهاداتی درباره فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha