شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: در سال تحصیلی جاری نظام جامع آموزش حوزه علمیه خراسان اجرا می شود که سالیان سال برای آن تلاش، مطالعات و برنامه ریزی های دقیق علمی و پژوهشی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در حاشیه آئین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی گفت: امیدواریم در طول سال تحصیلی پیش رو، طلاب و دانش پژوهان از اساتید خود به احسن وجه بهره مند باشند.

وی یکی از تحولات امسال در حوزه علمیه خراسان را اجرای نظام جامع آموزش عنوان و ابراز کرد: امسال در سال تحصیلی جاری نظام جامع آموزش حوزه علمیه خراسان اجرا می شود که سالیان سال برای آن تلاش، مطالعات و برنامه ریزی های دقیق علمی و پژوهشی صورت گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان این که مولفه های متعددی درنظر گرفته شده است تا این نظام بتواند با اجرای خودش تحولات را در حوزه دانشی و بینشی رقم بزند، ابراز امیدواری کرد تا بتوان مجموعه اهداف درنظر گرفته شده در نظام جامع آموزش را در طی سال تحصیلی با برنامه ریزی رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط همچنین ضمن ارائه گزارش از رشد 40 درصدی پذیرش حوزه علمیه خراسان در سال گذشته و استقبال نسبت به جذب و پذیرش حوزه در سه استان، خاطر نشان کرد: در حوزه علمیه خراسان این رویکرد وجود داشت که نیروهای با استعدادی به حوزه جذب شوند و پس از جذب و حضور در این فضای ارزشمند، بتوانند در آینده نیز اثرگذاری خود را به احسن وجه داشته باشند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha