یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حجت الاسلام ناصر محمدی

حوزه/امام جمعه موقت یزد گفت: شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی و اتفاقات بزرگی خواهد بود و باعث بیداری افرادی خواهد شد که در بین ما هستند، و همین موضوع شوری به مراتب بزرگ‌تر در جهان ایجاد می‌ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد شب گذشته در تجمع مردم یزد در میدان امیرچقماق که برای محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله برگزار شد اظهارکرد: امروز تدریجا آرایش جبهه حق و باطل در حال شکل‌گیری است، و تمام کفر در برابر تمام اسلام می‌ایستد.

وی تصریح کرد: اتفاقات یک سال گذشته و شهادت سید حسن نصرالله و همچنین شهادت بسیاری از کودکان و جوانان در این مدت نشان از این دارد که خداوند منتظر است که اتفاقی رخ دهد.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: در دوره‌های گدشته نیز این سختی‌ها برای ملت‌های مختلف رخ داده و برای خدا کاری نداشته است که سریعا این مشکلات را برطرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی بیان کرد: خداوند از نگاه من منتظر دو اتفاق است، و در شرایطی که موشک و پهپاد مورد نیاز بوده؛ اما پیروزی فقط از جانب خداست، و بنابراین اتفاقی باید رخ دهد و تضرع و توجه ویژه به خداوند است.

وی ادامه داد: انسجام بیشتر در بین مسلمانان دومین اتفاقی است که باید رخ دهد، و به همین دلیل مقام معظم رهبری در ابتدای پیام خود مسلمانان را مخاطب قرار می‌دهد و باید قبول کنیم که بسیاری از مسلمانان هنوز از خواب بیدار نشده‌اند و هنوز درک درستی از اتفاقات ندارند.

امام جمعه موقت یزد گفت: شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی و اتفاقات بزرگی خواهد بود و باعث بیداری افرادی خواهد شد که در بین ما هستند، و همین موضوع شوری به مراتب بزرگ‌تر در جهان ایجاد می‌کند و چنین جامعه‌ای لایق ظهور امام زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره با آیه‌ای از قرآن کریم گفت: مقام معظم رهبری در چند روز اخیر صحبت‌ها و پیام‌های متعددی داده‌اند و ما و تمام ملت ایران به ایشان اعلام می‌کنیم سر و گوش ما به فدای شما و منتظر فرمان شما هستیم و هیچ گاه شما را تنها نخواهیم گذاشت.

شایان ذکر است: اجتماع خودجوش مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دیگر شهرستان‌ها و مناطق استان یزد هم برگزار شد و شرکت کنندگان در این اجتماع خودجوش، با حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه و لبنان، جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند و خواستار انتقام خون شهدای مقاومت و در رأس آنها سیدحسن نصرالله، رهبر جبهه مقاومت شدند.

روز گذشته هم دانش آموزان یزدی در اجتماعی خودجوش، خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha