دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با صدور پیامی درگذشت مادر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حماسه ساز ۱۴ امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، با صدور پیامی درگذشت مادر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حماسه ساز ۱۴ امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم

« یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه »

پدران و مادران شهدا، از مهم‌ترین ابزارهای الهی بودند برای اینکه جهاد استمرار یابد؛ برای اینکه ملت شکست نخورد؛ برای اینکه انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را از میدان خارج کنند."حضرت امام خامنه‌ای"

خبر درگذشت مرحومه "حاجیه خانم تابش" مادر بزرگوار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشکر حماسه ساز ۱۴ امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید، بدون شک تربیت فرزند برومندی چون شهید والامقام حاج حسین خرازی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندش سهیم خواهد کرد.

این مادر شهید زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی رفتاری خود قرار داد و شیرمردی را تربیت کرد که حافظ جان و مال و ناموس این آب و خاک شد.

مادری که با الهام از صبوری حضرت زینب(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و نه تنها جوان رشید خود را در این راه هدیه داد بلکه الگوی شایسته ای در میان مادران شهدا بود.

مادران شهدا، اسطوره‌های صبر و ایثارند و عشق و شکیبایی فصل مشترک زندگی همه آنان است، مادرانی که در سال‌های جنگ تحمیلی اگرچه دلتنگ فرزندان‌شان بودند اما از آزمون صبر و ایثار سربلند بیرون‌ آمدند.

اینجانب با ادای احترام به مقام معنوی این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران اسلامی، بیت معزز شهید خرازی، همرزمان آن شهید گرانقدر تسلیت گفته و از خداوند منان برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha