چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تبریز

حوزه/ سردار عباسقلی‌زاده گفت: شهید حسن نصرالله که خود را شاگرد مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی می‌دانست، جان خود را در راه خدمت و تقویت اسلام فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز سه شنبه در جمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان آذرشهر، شهادت و فقدان حسن نصرالله را برای ملت لبنان و ایران بسیار دردناک دانست و اظهار داشت: وجود نصرالله باعث تقویت مبانی اسلام، جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل بود و ان‌شاءالله خون این شهید والامقام نیز زمینه ساز ظهور آقا امام زمان(عج) باشد.

وی افزود: شهید حسن نصرالله که خود را شاگرد مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی می‌دانست، جان خود را در راه خدمت و تقویت اسلام فدا کرد، عمل کننده به مکتب امام حسین(ع) بود و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی در حال حاضر تغییر یافته است، یادآور شد: جنایات این رژیم کودک کش علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان و کشتار پیر و جوان و کودکان مظلوم، نشان از تغییر ماهیت رژیم صهیونیستی دارد، رژیمی که نه به عهد خود وفا می‌کند و نه ذره‌ای به بشریت ارزش قائل است.

وی با اشاره به جمعیت ۲ میلیارد نفری مسلمانان در جهان، بر وجود غیرت و ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل جنایات رژیم صفاک اسرائیل تأکید کرد و گفت: ما امروز در جبهه حق، در دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم ایستاده‌ایم و به فرموده رهبری با قدرت هم در این مسیر خواهیم ایستاد.

سردار عباسقلی‌زاده صدور انقلاب اسلامی را ‌زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و با بیان اینکه خدمت به نظام اسلامی و تمامی تلاش‌ها باید در جهت زمینه سازی ظهور باشد، اظهار کرد: ما هر چقدر به نظام خدمت کنیم در حقیقت برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی کرده‌ایم و دشمن در تلاش است تا مانع صدور انقلاب شود.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای دوران هشت دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و یادآور شد: اگر ما دستاوردهای دفاع مقدس را به خوبی برای نسل جوان منتقل و تبیین کنیم، به طور قطع می‌تواند به دستیابی و حل مشکلات و مسائل امروز جامعه و عبور از گردنه‌های بحرانی در کشور کمک کند.

سردار عباسقلی زاده حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل را نشان از ایمان واقعی آنان دانست و ابراز کرد: رزمندگان در اوایل پیروزی انقلاب، در انواع فتنه‌ها و جنگ هشت سال دفاع مقدس همواره در کنار و همراه انقلاب بودند و همه اینها برای ما افتخار است و جای بسی شکر دارد.

وی تاریخ را برای عبرت انسان‌ها مفید دانست و تصریح کرد: تاریخ نشان داده هر ملتی که پشت پیامبر و امام خود نایستد، ذلیل دنیا و آخرت خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اگر به دشمن وابسته باشیم، آسیب خواهیم دید و طبق فرمایش خداوند در قرآن کریم، آنان به‌ غیر از بدی چیزی برای ما نمی‌خواهند، اگر پیشرفت کنیم ناراحت و اگر شکست خورده و غمگین باشیم، خوشحال می‌شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha