چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر/بزرگداشت شهدای مقاومت با حضور دانشجویان لبنانی در اراک

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید نصرالله در مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت، پیشقدم بود و نقش کلیدی در تقویت جبهه‌های مقاومت ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله امروز با حضور تعدادی از دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی در این جلسه اظهار داشت: شهادت شهید نصرالله اگرچه امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان را سوگوار کرد، اما راه و مکتب این شهید سرافراز متوقف نخواهد شد و جبهه مقاومت با قدرت و اقتداری هر بیشتر در جهت نابودی رژیم سفاک صهیونیستی حرکت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: شهید سید حسن نصرالله در مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت، پیشقدم بود.

وی یادآور شد: شهید نصرالله نقش کلیدی در تقویت جبهه‌های مقاومت ایفا کرد و بی‌تردید به یاری خداوند متعال تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید عزیز و مسیر پرقدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی خاطرنشان کرد: سردمداران جهان اسلام وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید در چنین شرایطی سکوت کنند، باید برای انتقام و خونخواهی شهدای غزه، سوریه، لبنان و در صدر شهدا سید حسن نصرالله به میدان بیایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha