سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
سومین دوره بصیرت افزایی پدافند هوایی

حوزه/ سومین دوره تعالی و بصیرت افزایی ویژه کارکنان پایور و بازنشستگان به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، امروز سه شنبه ۱۰ مهرماه،در افتتاحیه سومین دوره بصیرت در جمع کارکنان و خانواده های این منطقه با اشاره به اینکه برگزاری دوره های بصیرت گامی ارزشمند در جهت ارتقای کیفی زندگی خانوادگی و کاهش آسیب های اجتماعی بشمار می‌رود، اظهار کرد: این دوره ها با ارائه دانش، مهارت ها و بینش های لازم، به زوج ها و خانواده‌ها کمک می‌کند تا روابط خود را بهبود بخشند و به یک زندگی خانوادگی سالم و پایدار دست یابند.

وی هدف از برگزاری این دوره را افزایش آگاهی نسبت به اهمیت بنیان خانواده دانست و افزود: ارتقای مهارت های ارتباطی موثر بین اعضای خانواده، تقویت بنیان های اعتقادی و اخلاقی خانواده و افزایش مهارت های فرزند پروری از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

حجت الاسلام عدیده با بیان اینکه این دوره ها می تواند نقش بسزایی در ارتقای سلامت روان جامعه داشته باشد، تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از روش های آموزشی موثر، می‌توانیم خانواده هایی قوی‌تر و با ثبات‌تر بسازیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در پایان خاطرنشان کرد: خانواده به عنوان کوچک ترین نهاد اجتماعی، نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کند و تقویت بنیان خانواده، منجر به ارتقای سطح کیفی جامعه خواهد شد.

گفتنی است این دوره به مدت ۳ روز با حضور کارکنان و خانواده ها و به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha