چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
سید عباس عراقچی

حوزه/ وزیر امور خارجه گفت: ما صرفاً از حق دفاع مشروع خود استفاده کردیم حقی که بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد برای همه کشورها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول تبریک عرض می‌کنم اقدام جسورانه و شجاعانه نیروهای مسلح را و پاسخ بسیار مناسبی که به رژیم صهیونیستی دادند به خاطر اقدامات تروریستی و جنایت باری که داشتند.

وی گفت: باید تاکید کنم که ما صرفاً از حق دفاع مشروع خود استفاده کردیم حقی که بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد برای همه کشورها وجود دارد. اقدام ما کاملاً دفاعی بوده و در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در داخل تهران و اهداف مربوط به ایران در دیگر جاها بوده است.

عراقچی تصریح کرد: اقدام انجام شده شب گذشته و تصاویری که وجود دارد، کاملاً روشن است که ما به اهداف خود رسیدیم و اهداف ما کاملاً نظامی بوده است و ما به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم و این جزو اصول و مرام ما بوده و ما برخلاف رژیم صهیونیستی که حمله به شهرها و افراد بی‌گناه را یک عادت خود قرار داده است، چنین رفتاری را نداریم و شب گذشته صرفاً به اهداف نظامی و امنیتی حمله کردیم و اقدام ما موفقیت بسیار زیادی هم داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha