جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
احمدرضا رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت هفته انتظامی گفت: سهم بزرگی از امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی بزرگ مردان و سبز اندیشانی است که بی ادعا و جان برکف، از مرز تا مرکز، بی وقفه و شبانه روز، در حال خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار احمدرضا رادان، به مناسبت هفته انتظامی در پیامی اعلام کرد: نام انتظامی کشور در تاریخ انقلاب اسلامی، با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیرزنانی عجین شده که خالصانه، بی ادعا و جان برکف، در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تلاش می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی در ادامه اعلام کرد: در حالی هفته انتظامی امسال را با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» از امروز (۱۳ مهر) آغاز می‌کنیم که پس از جنایات جنگی اخیر رژیم غاصب، سفاک و ددمنش صهیونیست در غزه و جنوب لبنان، با انجام عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز وعده صادق ۲ ضمن تأدیب سردمداران آن رژیم جعلی، موجی از شور و نشاط، مردم ایران را فرا گرفته است.

سردار رادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز و والامقام، خصوصا شهدای گرانقدر فراجا، هفته انتظامی را به تمامی کارکنان و خانواده‌های صبور و گرامی آنان تبریک گفت و اعلام کرد قدردان زحمات تک تک شما هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha