دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
الولایی

حوزه/ ابو آلاء الولائی دبیر کل کتائب سید الشهداء عراق گفت: میزان بمب‌هایی که این رژیم دیوانه عصبانی تا کنون بر سر مردم غزه و ضاحیه ریخته معادل بمب هسته‌ای است که آمریکای خبیث بر ناکازاکی انداخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، ابو آلاء الولائی دبیر کل کتائب سید الشهداء عراق در اولین سالگرد آغاز عملیات طوفان الاقصی بیانیه‌ای را صادر کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

همزمان با گذشت یک سال از هفتم اکتبر ، روزی که قوای قدرتمند حق برای کشتن حقیرترین کفار طوفان مبارکی را به راه انداختند و در کمال ناباوری با وجود تعداد زیاد دشمنان ، ضعف و سستی این رژیم موقت و نابود شدنی را آشکار ساختند.

ما بر موارد ذیل تاکید می کنیم:

اول: به محور مقاومت به طور عام و به مقاومت اسلامی عراق به طور ویژه به خاطر عملیات‌های حمایتیشان در دفاع از ملت فلسطین که هیبت این رژیم را به ذلت کشاندند و دل های مومنین را شاد کردند، تبریک عرض می کنیم.

دوم: حزب الله اولین جبهه اصلی در حمایت از لبنان و غزه بوده و هست.

سوم: میزان بمب‌هایی که این رژیم دیوانه عصبانی تا کنون بر غزه و ضاحیه ریخته معادل بمب هسته‌ای است که آمریکای خبیث بر ناکازاکی انداخت با پشتوانه اموال اماراتی و سعودی که پوشش مالی و انگیزه‌ای برای جنایات هولناک و جنون آمیز او را فراهم کردند این امر حاکمان این رژیم‌های حامی آمریکا را در دایره مسئولیت مستقیم ریخته شدن خون بیگناهان قرار می‌دهد و آنها را از مجازات مصون نمی‌سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha