جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
قاسم نوروزپور - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام نوروزپور گفت: وقتی که ما عین‌الاسد را زدیم، هیمنه آمریکا را فروریخت و دنیا انگشت به دهان ماند و عملیات وعده صادق ۲ نیز هیمنه اسرائیل و گنبد آهنین آنان را شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «مسیر مقاومت» به مناسبت هفته فراجا از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان اظهار داشت: در حوادث مختلف، نیروی انتظامی استان در حال خدمت است و ما در اینجا درباره استان و کشور صحبت نمی‌کنیم. حداقل در استان، مشت نمونه خروار نظیر پاسگاه‌ها وجود دارد. در موقعیت‌هایی که پیش آمده، نیروی انتظامی به‌طور مقتدرانه عمل کرده است، به‌ویژه در بحث اغتشاشات و امنیت.

وی با اشاره به لزوم رعایت حقوق شهروندی در کلانتری ها افزود: همواره تأکید کرده ایم که تدین در نیروی انتظامی و رعایت ضوابط شرعی بسیار حائز اهمیت است تا حق کسی ضایع نشود و بی‌احترامی به ارباب رجوع صورت نگیرد. تکریم ارباب رجوع باید در اولویت باشد.

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به امنیت پایدار موجود در استان سمنان تصریح کرد: امنیت چیزی نیست که به سادگی به‌دست بیاید و حواشی و چالش‌های زیادی وجود دارد، اما رشادت، ایستادگی، مقاومت و هم‌پیمانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این استان، امنیت را برقرار کرده است و این موضوع حائز ارزش است.

وی با اشاره به اقتدار و افتخار نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲ افزود: دنیا به آمریکا و اسرائیل نگاهی خاص داشت؛ قدرت تسلیحاتی و اطلاعاتی اسرائیل، که موساد معروف است، در جهان شناخته شده بود. حتی قبل از انقلاب، ساواک هم از آن آموزش می‌دید. اما حالا دنیا در حال تغییر است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: آمریکا در کشور دوست و برادرمان عراق از خط قرمز ما عبور کرد و فرمانده عزیزمان حاج قاسم سلیمانی (رحمت‌الله علیه) را به شهادت رساند و حضرت آقا فرمودند که زمان بزن و درو گذشت و وقتی که ما عین‌الاسد را زدیم، هیمنه آمریکا را فروریخت و دنیا انگشت به دهان ماند و عملیات وعده صادق ۲ نیز در واکنش به شیطنت های رژیم صهیونیستی نسبت به ایران اسلامی، هیمنه اسرائیل و گنبد آهنین آنان را شکست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha