جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مراسم اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت امام رضا (ع)

حوزه/ حجت الاسلام جلیلیان، گفت: عملکرد جامعه پزشکی، در دوران دفاع مقدس، برگ زرینی در کارنامه ایثار و جهادشان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام جلیلیان امروز در اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی استان کرمانشاه، با بیان اینکه مجاهدت در راه خدا و صیانت از حق مظلوم، پاداشی جز شهادت ندارد، اظهار داشت: شهید سرافراز سید حسن نصرالله، پرچمدار طریق مقاومت بود و پس از شهادت به جمع هم رزمان دلاورش نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه پیوست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه کرمانشاه با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: «شهادت معامله پرسود با خداست» و هرکس که به مقام شهادت نائل می‌آید، نزد خداوند با ارزش می‌شود، گفت: فرهنگ شهادت، فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) است که پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: شرافتمندانه‌ترین مرگ، شهادت است.

حجت الاسلام جلیلیان، یادآور شد: جامعه پزشکی همواره در کلام امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» مورد تمجید بوده و هست و عملکرد ایشان در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه ایثار و جهادشان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی باعث شده بود تا خود را به خط مقدم برسانند و با احداث بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های صحرایی مجروحان را در کمترین زمان ممکن مداوا کنند، تا قوت قلبی برای رزمندگان جبهه حق باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه کرمانشاه، گفت: در زمان کرونا هم شهادت، وجدان، ایثار و خدمت مخلصانه جامعه پزشکی، آن هم در خط مقدم جبهه سلامت و نفس به نفس بودن در کنار بیماران باری دیگر ارزش و اهمیت این قشر جهادگر در راه خدا را به تصویر کشید.

حجت الاسلام جلیلیان، تأکید کرد: هرکجا روحیه جهادی باشد، دشمن چاره‌ای جز عقب نشینی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: لازم است تا فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم که ثمره‌اش ایرانی قوی خواهد بود و با برگزاری بزرگداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهادت، در میان جوانان این مهم تحقق خواهد یافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه کرمانشاه، ابراز کرد: ان‌شاء‌الله با اتحاد حول محور ولایت و الگوگیری از مکتب شهدا، آینده‌ای درخشان در انتظار ما خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha