جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191464
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
تله گفتمانی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: آنچه امروز بیم آن را داریم گرفتار شدن بسیجی‌ها در تله گفتمانی است و باید برای کادرسازی انقلاب در چله دوم تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام امین رضا کمالی صبح امروز در دیدار استادیاران صالحین خراسان جنوبی گفت: امروز در رابطه با اهمیت تعلیم و تربیت به فضل خداوند و به برکت همین روشنگری‌هایی که شما در عرصه مباحث معنوی و عمق بخشیدن به مسایل معنوی داشتید، به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در نزدیک قله قرار گرفتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه در موقعیتی قرار داریم که بنیامین نتانیاهوی آدمکش رسما اعلام می‌کند که جلوی ایران را بگیرید که در حال فتح خاورمیانه است، ادامه داد: مکرون اعلام کرده بود قواعد بازی عوض شده و بازیگر قائله جدید کشوری به نام ایران است.

کمالی با بیان اینکه همه می‌دانید که بعد از طوفان الاقصی هر روز شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی هستیم افزود: بعد از طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق 1 و عملیات وعده صادق 2 دستاوردهای زیادی داشت که باید در جهاد تبیین مد نظرتان باشد. دستاوردهای رزمندگان در عرصه پیروزی‌های جبهه مقاومت به ویژه در عملیات وعده صادق2 چشمگیر بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: یک نکته بسیار مهم که باید حواسمان باشد در بحث کادرسازی برای تمدن سازی جدید است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "جوانان خود را برای تمدن جدید اسلامی آماده کنید" برای این پیام حضرت آقا نیاز به یک نهضت مهم برای کادرسازی داریم.

کمالی، با بیان اینکه عوامل ریزش در صحنه کربلا سه عامل بود، گفت: عامل اول انحراف و لغزش فکری و اندیشه‌ای بود؛ اگر در مباحث تعمیق معنویت کار می‌شد، امروز عامل اندیشه‌ای در جمهوری اسلامی سبب شده که حتی افرادی که هشت سال در میدان جنگ بوده‌اند، بخاطر اینکه ما نتوانستیم به تعمیق معنویت بپردازیم می‌گویند چرا ما باید مرگ بر آمریکا بگوییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: عامل دوم، لغزش انحراف عملی در کربلا بود. بعضی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی حق است ولی مسائل دنیا آنان را منحرف کرده است. عامل سوم نیز فروکش کردن روحیه جهادی و انقلابی است و امروز ما باید نقش خود را در بین سرپنجه‌های سپاه و بسیج که مردمی هستند به خوبی ایفا کنیم.

کمالی گفت: امروز خواسته نماینده ولی فقیه در استان و سپاه این است که در بحث صالحین تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم و این همت شما استادیاران صالحین را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند ادامه داد: کارهایی که دشمن انجام می‌دهد تبلیغات است و ما در عمل نشان دادیم که آمریکا و اسرائیل عددی نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: چیزی که ما را امروز می‌ترساند گرفتار شدن بسیجی‌ها در تله گفتمانی است. تله گفتمانی زمانی محقق می‌شود که بن‌مایه اعتقادی و فکری ضعیف باشد. تقویت این بنمایه با شما استادیاران است، لذا عاجزانه درخواست دارم برای کادرسازی انقلاب اسلامی در چله دوم کمک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha