جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ز

حوزه/ مسئول و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان به همراه جمعی از مسئولان، مدیر، اساتید، و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک ،در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان با حضور در منزل روحانی شهید عباس علی ابراهیم زاده برزکی با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازکاشان،مسئول و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان امروز چهارشنبه 18 مهر 1403به همراه جمعی از مسئولان، مدیر، اساتید، و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک ،در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان با حضور در منزل روحانی شهید عباس علی ابراهیم زاده برزکی با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان در این دیدار به برگزاری کنگره ملی شهدای منطقه کاشان در دی و یا بهمن ماه سالجاری در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهراشاره کرد و گفت: به نمایندگی از مسئولان کنگره ملی شهدای کاشان از خانواده معظم شهدا دعوت می شود با قدوم مبارک خود زینت بخش این محفل بزرگ شهدایی باشند.

سرهنگ پاسدار مهدی زاده برلزوم ارائه آثار و خاطرات شهدابه کنگره ملی شهدای کاشان تاکیدکرد و افزود: آثار و خاطرات شهدا برای بهره مندی آیندگان باید ثبت در تاریخ شود .

حجت الاسلام هیئتی مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع)برزک نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای روحانی اظهار داشت: همانطور که شهدا پای عهدی که با خدای خودبسته بوند صادقانه ایستادند و به آن عمل کردند ما هم با پیمودن راه شهدا در جهت حفظ ارزش های دینی وفاع از ولایت فقیه و فرهنگ تشیع تلاش نماییم.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع)برزک با بیان اینکه روحانی شهید عباسعلی زاده تنها شهیدی است که مجموعه کتابخانه اش به مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع)برزک انتقال یافت، بیشترین کتب کتابخانه مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک را متبرک به نام روحانی شهید عباسعلی ابراهیم زاده دانست و گفت: امیدواریم از گنجینه ارزشمند این شهید بتوانیم به خوبی پاسداری کنیم.

وی دیدار با خانواده شهدا را تجدید میثاق و تجدید نیرو برای ادامه مسیر شهید دانست و افزود: امیدواریم توفیق ادامه راه شهدا نصیب همه ما بشود و بتوانیم به خوبی از خون پاک شهدا پاسداری کنیم.

در پایان ضمن روضه خوانی، پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) به خانواده این شهید گرانقدر اهداء گردید.

شایان ذکر است روحانی شهید عباس علی ابراهیم زاده برزکی در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه غرب و جنوب حضوری فعال داشت پدرش محمدابراهیم، کشاورز بود و مادرش ام البنین نام داشت تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به فراگیری علوم دینی و حوزوی تا(سطح۱) پرداخت و بیست و هفتم مهر ۱۳۶۲، در مریوان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به کمر، شهید شد مزار او در گلزار شهدای زادگاهش برزک واقع است.

کاشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم بیش از1800 شهید،3812 نفر جانباز و 193 نفر آزاده و 70 شهید مدافع حرم نقش تعیین کننده ای را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

شهرستان آران و بیدگل نیز با اهدای 824 شهید 1800 جانباز و بیش از 6 هزار ایثارگر در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت خود، در کشور داراست.

از بیش از یکصد و سه نفر از ۲۱۰۰ شهیدی که شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند طلبه و روحانی هستند.

انتهای پیام./

دیدار اعضای کمیته شهدای روحانی با خانواده شهید ابراهیم زاده برزکی

دیدار اعضای کمیته شهدای روحانی با خانواده شهید ابراهیم زاده برزکی

دیدار اعضای کمیته شهدای روحانی با خانواده شهید ابراهیم زاده برزکی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha