جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلبه و غیر طلبه به پیام و سیره شهدا نیاز دارد گفت : باید بررسی کنیم که شهدا چه کارکرده اند که خدای متعال آنها را خریده و شهادت نصیب شان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی شامگاه چهارشنبه در حاشیه دورهمی شهدای طلاب منطقه کاشان که با حضور اساتید، طلاب مدارس علمیه، روحانیون و ائمه جماعات منطقه کاشان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان در حسینیه گلزار شهدای دارالسلام این شهربرگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به نقش روحانیون در دو ران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت:آیت الله جوادی آملی فرمود ۷۰ الی ۸۰ درصد دین مردم از لباس روحانیت می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه کسانی که جبهه رفته اند از اول متدین بودند گفت: لباس روحانیون هم در دین مردم و هم در جبهه رفتن مردم و هم در تقویت ایمان مردم اثر داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امیدواریم شهدای روحانی و غیر روحانی دست همه ما را بگیرند، گفت : همگان وظیفه داریم پیام و سیره شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلبه و غیر طلبه به پیام و سیره شهدا نیاز دارد گفت : باید بررسی کنیم که شهدا چه کارکرده اند که خدای متعال آنها را خریده و شهادت نصیب شان شده است.

امام جمعه کاشان به تاثیر کنگره های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود:کنگره شهدا باید پیام، سیره و خاطرات شهدا را به نسل جوان بیش از پیش منتقل کند.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری ،نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان قبل از شرکت در مراسم دورهمی شهدایی طلاب منطقه کاشان ضمن تجدیدمیثاق با آرمان شهدا با حضور بر سرمزار آیت الله سید مهدی یثربی (ره) نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان فاتحه و صلوات قرائت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha