جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ذدل

حوزه/ دورهمی شهدایی طلاب منطقه کاشان با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری ، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان ،اساتید، طلاب مدارس علمیه ، روحانیون و ائمه جماعات منطقه کاشان در گلزار شهدای دارالسلام این شهربرگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، یادواره شهدای طلاب منطقه کاشان شامگاه چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان ، مرثیه سرایی ذاکراهل بیت(ع) کربلایی حسین برزی با حضورحجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی عضوخبرگان رهبری ، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان ،اساتید، طلاب مدارس علمیه،خانوادهایشان، روحانیون ، ائمه جماعات منطقه کاشان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی،اعضای شورای اسلامی شهرکاشان؛ جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای دارالسلام این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان مسئول موسسه سیره شهدا در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تشریح سیره شهدا خصوصا شهید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و معرفت و شناخت خوبی به خداوند سبحان داشتند و شهدا نقشه راه ما هستند و برای اینکه گم نشویم باید در این مسیر بمانیم.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله تمام عمرخود را وقف ولایت و خدمت به جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم و رژیم صهیونیستی کرد.گفت : باید همگان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مسئول موسسه سیره شهدا با بیان اینکه تصریح کرد: تفاوت شهدا با ما این است که شهدا به نعمت‌های الهی شکرگذار بودند و همه ما را توصیه به انقلاب و امام کردند.

اجرای سرود ، روایتگری ، مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود .

انتهای پیام./

دورهمی شهدایی طلاب در گلزارشهدای دارالسلام کاشان برگزار شد

دورهمی شهدایی طلاب در گلزارشهدای دارالسلام کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha