جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191437
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
جریان مقاومت با شهادت رهبران آن توقف ناپذیر است

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله ابوتراب امامی کاشانی، شهرستان کاشان گفت: مردم فلسطین و به ویژه شهروندان غزه با مقاومت مثال‌زدنی خود نشان دادند که مقاومت یک مکتب، جریان و اندیشه است که با به شهادت رساندن رهبران آن،  توقف ناپذیر است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کلثومی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اشاره به گذشت یک سال از عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: برای جهانیان اثبات شده است که جریان مقاومت با رفتارهای ددمنشانه و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه ریشه آن با خون به ناحق ریخته شده مظلومان، قوی‌تر و به درخت تنومندتری تبدیل شده است.

وی شکست در آزادسازی گروگان‌ها و کشف تونل‌های کلیدی، بوجود آوردن انزجار جهانی از رژیم صهیونیستی و بزرگترین شکست اطلاعاتی عملیاتی در طول تاریخ برای صهیونیست‌ها را ازجمله دستاوردهای یک ساله عملیات طوفان الاقصی بیان کرد.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله ابوتراب امامی کاشانی شهرستان کاشان با بیان اینکه پس از عملیات طوفان الاقصی، جنایات ۷۶ ساله رژیم صهیونیستی نسبت نسل‌کشی، کشتار جمعی مردم به ویژه زنان و کودکان و ترور شخصیت‌ها، برای مردم بیشتر نمایان شد، تصریح کرد: این اقدام‌ها نتیجه‌ای جز آشکارتر شدن چهره منفور و ددمنشانه رژیم جعلی نزد افکار عمومی جهان، نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد اکنون که مردم شاهد نمایان شدن چهره منفور رژیم صهیونیستی اسرائیل در جهان و به ویژه در کشورهای غربی هستند، انشاءالله با پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نابودی این رژیم، هر چه زودتر جشن مردم لبنان، فلسطین و به خصوص شهروندان غزه را شاهد باشیم.

گفتنی است گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر ۱۴۰۲ (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) در پاسخ به جنایت‌های بیش از ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم مظلوم این کشور، عملیات طوفانی و غافلگیرکننده‌ای را با نام «طوفان الاقصی» از غزه در جنوب فلسطین علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم کودک‌کُش اسرائیل برای تلافی این عملیات غافلگیرکننده‌، جبران شکست‌های پی‌درپی و متوقف کردن عملیات مقاومت، با بستن گذرگاه‌های نوار غزه در حال بمباران این منطقه است، این رژیم سفاک به بهانه مبارزه با جریان مقاومت، هجوم گسترده‌ای را نیز به مناطق مختلف لبنان آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha