جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ل

حوزه/ خواهرروحانی شهید عباسعلی ابراهیم زاده گفت: شهیدهر روز موقع اذان برای نماز اول وقت صبح تمام اعضا خانواده را از خواب بیدار می کرد و همه را برای جلسات دعای ندبه و دعای کمیل دنبال خودش می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، خواهر روحانی شهید عباس علی ابراهیم زاده برزکی چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ در دیداری که مسئول و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیون منطقه کاشان به همراه جمعی از مسئولان،مدیر، اساتید، و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک ،در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان با حضور در منزل روحانی شهیدعباس علی ابراهیم زاده در برزک در منزل ایشان داشتند با اشاره به خاطره ای از برادر شهیدش گفت: زمانی که برادرم به شهادت رسیدند کلاس چهارم ابتدایی بودم.

وی با بیان اینکه شهید ابراهیم زاده درس طلبگی را درقم گذراند گفت:شب جمعه ها منتظر ایشان بودیم تا از قم به منزل تشریف بیاورند دردرس ها به ما کمک کند .

خواهر شهید ابراهیم زاده با بیان اینکه زمانی که به سن تکلیف رسیده بودیم شهید ما را به نمازخواندن و روزه گرفتن وادار می کرد گفت:شهید موقع اذان برای نماز اول وقت هرروز صبح تمام اعضا خانواده را از خواب بیدار می کرد و همه را برای جلسات دعای ندبه و دعای کمیل دنبال خودش می برد.

فرمانده پایگاه خواهران بسیج برزک تصریح کرد: شهید بارها به من فرمود به محض اینکه کلاس پنجم ابتدایی را تمام کردی برای خواندن درس طلبگی وارد حوزه علمیه خواهران قم شوم و بنده هم از این پیشنهاد بسیار خوشحال شده بودم و به همکلاسی های خودم گفتم سال دیگر برای خواندن درس طلبگی دنبال برادرم به قم خواهم رفت.

خواهر شهید ابراهیم زاده به فراهم بودن زمینه ازدواج برادرش قبل از اعزام به جبهه اشاره کرد و ادامه داد: قبل از رفتن به جبهه می خواست با دختر مورد علاقه اش ازدواج کند ولی برای کسب تکلیف خدمت مرحوم آیت الله موسوی برزکی رفت ایشان فرمود اگرشهید نشدی بیا با دختر مورد علاقه ات که نامزدت می باشد ازدواج کن .

وی با بیان اینکه برادرم از زمان شهادتش خبر داشت ادامه داد: قبل از رفتن به جبهه به مادرم گفت بعداز ۱۳ روز اگر سالم برگشتم ازدواج می کنم ولی اگر بعد از ۱۳ روز نیامدم بدان که خبرشهادتم را برایت می آورندو همینطور هم شد مادرم درخواب دید که یک نوزاد با لباس سفید به ایشان دادند و گفتندنامش عباس است ازخواب که بیدارشدجریان را برای پدرم تعریف کردپدرم گفت اتفاقا من هم چنین خوابی دیدم که خدمت آیت الله موسوی بودیم به من فرمود آیه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً را بخوان بنده هم خواندم صبح که ازخواب بیدار شدم خبرشهادت عباسعلی را برایمان آوردند.

فرمانده پایگاه خواهران بسیج برزک برلزوم توجه مسئولان در رسیدگی به مشکلاتی که جوانان در فضای مجازی با آن روبرو هستند تاکید کرد و گفت: طی ۱۲سال فعالیتی که در حلقه های صالحین در مساجد داشتم و استقبال خوبی هم از این طرح شد متاسفانه بعضی از مسئولان از این طرح در بعضی مساجد استقبال نمی کنند، برای به دام نیفتادن جوانان در فضای مجازی باید تولید محتوا ،ساخت کلیپ و فراهم نمودن زمینه های فعالیت های فرهنگی وورزشی ... آنها را از توطئه های دشمنان آگاه نماییم.

خواهر شهید ابراهیم زاده با بیان اینکه در پاسخ کسانی که می گویند چرا شهدا رفتند جانشان را دادند باید بگویم اگر شهدا نمی رفتند ما در امنیت و آسایش نبودیم، گفت: تمام شهدا وقتی به جبهه می رفتند مطمئن بودندکه دیگر برنمی گردند و شهید می شوند لذا آنها رفتند که من و شما در آسایش و امنیت باشیم.

وی خطاب به کسانی که فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه رعایت نمی کنند گفت: همانطور که موقع مصیبت یکی از اعضا خانواده خود ناراحت هستید وتوقع ندارید دیگران شما را ناراحت کنند خودتان را جای پدر و مادر شهدا بگذاریدکه چطور جگر گوشه های خودشان را برای حفظ ناموس و وطن به جبهه ها فرستادند تا در آسایش باشیم ،لذا شماهم حداقل به احترام شهید در محافل و یادواره شهدا حجاب خودتان را در مقابل نامحرم حفظ کنید.

انتهای پیام./

شهیدی که هرروز تمام افرادخانواده اش را برای اقامه نماز صبح بیدار می کرد

شهیدی که هرروز تمام افرادخانواده اش را برای اقامه نماز صبح بیدار می کرد

شهیدی که هرروز تمام افرادخانواده اش را برای اقامه نماز صبح بیدار می کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha