جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مدارس برادران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه و جمعی از مسئولان این مدرسه با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی، مدیر مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه و جمعی از مسئولان مدرسه با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان با مسئولان و پرسنل این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار به مناسبت هفته فراجا و با هدف قدردانی از زحمات و مجاهدات‌های پرسنل خدوم فراجا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین عصمتی در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزشمند نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: نیروهای مسلح به اذن الله حصارهای محکمی برای ایجاد امنیت و آرامش جامعه هستند؛ این به اذن الله یعنی توانمندی نیروهای مسلح در مرحله اول باورهای آنان است و با این اعتقاد از هرگونه ایثارگری ترسی ندارند.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما پرکار، کارآمد و مؤمن از هر جهت برای انجام وظیفه آماده‌اند؛ و ما نمی‌توانیم از زحمات شما به طور کامل قدردانی کنیم و بهترین تعبیر را حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند: «جندالله» وشما جندالله هستید، و این باور که شهادت را فوز عظیم می‌دانید به قدرت شما اضافه می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،در راستای رفع مشکلات مردم همکاری و همدلی با سایر سازمان‌ها و نهادها همیشه در میدان خواهد بود، یادآور شد: برای وجود مقام معظم رهبری که از نعمت‌های بزرگ الهی هستند شاکر هستیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha