جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تقدیر از آقای دهشیری

حوزه/ مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: مردم استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور به همراهی مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد و مدیر عامل ستاد دیه استان یزد با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد، در دیدار با غلامعلی دهشیری رئیس سابق هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از زحمات وی در ستاد دیه استان تقدیر کردند.

در این نشست علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور اظهار داشت: اقدامات قابل توجهی در راستای آزادی زندانیان غیر عمد، فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های مالی در استان یزد صورت گرفته که اینها ثمره و نتایج زحمات کارکنان، اعضاء هیئت امناء ستاد دیه و در راس آن رئیس هیئت امناء است.

شمس ابراز کرد: ستاد دیه استان یزد در چهار سال گذشته روند رو به رشدی داشته و در سال جاری نیز تعداد ۸۱ نفر با مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان با کمک این ستاد از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با ارائه آماری از رشد کمک‌های مردمی به این ستاد، اظهار کرد: مردم استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند و در تمام فصول سال و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را به این کار خیر اختصاص می‌دهندکه این نشان از اطلاع‌رسانی و تبلیغات خوب این نمایندگی دارد.

در ادامه این دیدار غلامعلی دهشیری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با خیر مقدم به مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: یکی از شیرین‌ترین و دلچسب‌ترین لحظات زندگی، لحظه‌ای است که انسانی که به صورت غیر عمد در زندان به سر می‌برد از بند رها شده و به آغوش گرم خانواده خود و جامعه باز می‌گردد.

دهشیری تصریح کرد: بی‌شک نجات یک انسان نجات یک جامعه است، زیرا همواره بر این باوریم که آسیب‌های اجتماعی تنها برای شخص زندانی وجود ندارد و خانواده وی را نیز درگیر می‌کند که گاهی این آسیب‌ها جبران ناپذیرند.

در پایان این آیین، مدیر عامل ستاد دیه کشور با اعطای هدیه و لوح تقدیر از زحمات غلامعلی دهشیری قدردانی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha